Doskonała organizacja

Nasz dział obsługi klienta zapewnia sprawną realizację zleceń.
Oprócz wiedzy w zakresie ekonomii przedsiębiorstwa ważna jest również doskonała znajomość obsługi komputera.
Do pełnienia funkcji centralnego adresu kontaktowego wymagana jest zdolność do dokładnej, ustrukturyzowanej pracy oraz ukształtowanego talentu organizacyjnego.

 

Zakres obowiazków:

Customer Service Customer Service
  • Koordynacja, organizacja i praca administracyjna
  • Wspieranie menedżerów transportu i sprzedaży
  • Utrzymywanie kontaktów z naszymi międzynarodowymi klientami i partnerami transportowymi
  • Obsługa zapytań klientów i przetargów
  • Prowadzenie codziennej korespondencji
  • Przeprowadzanie kontroli jakości i sporządzanie raportów
  • Weryfikacja faktur przychodzących i sporządzanie faktur wychodzących

Alexandra H., Customer Service:
„Każdego dnia mam kontakt z ludźmi z różnych krajów i kultur. Bardzo podoba mi się samodzielna praca w młodym, dynamicznym zespole”.


Dalsze informacje:

^ - Top

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie („ciasteczka”), aby zapewnić możliwie najlepszą obsługę. Klikając przycisk „Akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie plików cookie. Jeżeli chcą Państwo wyłączyć określone pliki cookie, proszę kliknąć tutaj. Więcej informacji dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych zamieściliśmy w naszych Warunki użytkowania i Zasady ochrony danych.

Akceptuję