Doskonała organizacja

Nasz dział obsługi klienta zapewnia sprawną realizację zleceń.
Oprócz wiedzy w zakresie ekonomii przedsiębiorstwa ważna jest również doskonała znajomość obsługi komputera.
Do pełnienia funkcji centralnego adresu kontaktowego wymagana jest zdolność do dokładnej, ustrukturyzowanej pracy oraz ukształtowanego talentu organizacyjnego.

 

Zakres obowiazków:

LKW WALTER - Customer Service / Back Office Assistant Customer Service
  • Koordynacja, organizacja i praca administracyjna
  • Wspieranie menedżerów transportu i sprzedaży
  • Utrzymywanie kontaktów z naszymi międzynarodowymi klientami i partnerami transportowymi
  • Obsługa zapytań klientów i przetargów
  • Prowadzenie codziennej korespondencji
  • Przeprowadzanie kontroli jakości i sporządzanie raportów
  • Weryfikacja faktur przychodzących i sporządzanie faktur wychodzących

Alexandra H., Customer Service:
„Każdego dnia mam kontakt z ludźmi z różnych krajów i kultur. Bardzo podoba mi się samodzielna praca w młodym, dynamicznym zespole”.


Dalsze informacje:

^ - Top

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie („ciasteczka”), aby zapewnić możliwie najlepszą obsługę. Korzystając z niniejszej witryny internetowej wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie plików cookie. Więcej informacje można znaleźć tutaj: Warunki użytkowania