Obsługa sprzedaży

Obsługa sprzedaży

Menedżer sprzedaży w CONTAINEX

Jeżeli jesteś tak bezkonkurencyjny, jak nasze rozwiązania przestrzenne

Duże place budowy, międzynarodowe imprezy topowe, takie jak wyścigi Formuły 1 lub olimpiady, projekty komunalne, pomoc humanitarna, ...w dziale sprzedaży firmy CONTAINEX jesteś wszędzie tam, gdzie pożądana jest szybka i nieskomplikowana przestrzeń.

Jako przyszły/a ekspert/ka w dziedzinie naszych mobilnych, wysoce elastycznych systemów modułowych pełnisz funkcję doradczą dla firm budowlanych, przedsiębiorstw z sektora przemysłowego i handlowego oraz instytucji komunalnych. I to w całej Europie. Z tego powodu około połowę swojego czasu pracy spędzisz na rynkach docelowych, aby realizować tam szybko i bezproblemowo rozwiązania przestrzenne zgodnie z wymaganiami klientów. Ale zanim zgodzisz się na pracę na tym interesującym stanowisku, przedstawiamy jeszcze kilka istotnych informacji o Twojej drodze do celu:

Rozpoczynając pracę w CONTAINEX trzeba już posiadać kilka cech istotnych dla osiągnięcia sukcesu: np. wysoka motywacja własna i upór. Ale również łatwość nawiązywania kontaktów, zdolność do współpracy i trochę „instynktu łowcy”. Poza tym silnie wykształcona zdolność do komunikacji, ponieważ konieczne będzie stałe utrzymywanie kontaktu z klientami, działem sprzedaży i działem technicznym. Dlatego wymagamy od Ciebie również zdolności do pracy w zespole oraz podstawowej wiedzy technicznej. Wszystkich pozostałych rzeczy można się nauczyć w trakcie naszego 6-miesięcznego programu szkoleniowego, który przygotuje Cię do następujących zadań:

  • Odpowiedzialność za własny obszar sprzedaży
  • Obsługa stałych klientów i Key Accounts
  • Pozyskiwanie nowych klientów i zachęcanie ich do zakupu naszych produktów
  • Kalkulacja i negocjacja cen oraz warunków
  • Prezentowanie klientom niemal nieograniczonych możliwości naszych rozwiązań kontenerowych, a tym samym informowanie ich w pewnym sensie o tej fascynującej alternatywie

W rzeczywistości będziesz wciąż zdobywał nowe doświadczenia: Nasze inteligenne rozwiązania przestrzenne przy zastosowaniu kontenerów są, dzięki wielu możliwościom kombinacji, niemal bezkonkurencyjne i dlatego zaliczają się do najlepiej sprzedawanych produktów z odpowiednim potencjałem sprzedaży. Nic dziwnego zatem, że firma CONTAINEX zdobyła już przed wieloma laty wiodącą pozycję na rynku dzięki swoim produktom najlepszej jakości i nadal się rozwija.

Są to zatem pierwszorzędne perspektywy dla ludzi zainteresowanych sprzedażą, którzy chcą się rozwijać razem z CONTAINEX.
Obsługa sprzedaży

Menedżer sprzedaży w LKW WALTER

Cała Europa Twoim domem

Szukasz pracy z atrakcjami? Zadań z dużą odpowiedzialnością, wykraczających daleko poza Twoje biurko? Aż po swój własny, międzynarodowy obszar sprzedaży, w którym możesz indywidualnie doradzać istniejącym i potencjalnym klientom podczas podróży służbowych i pozyskiwać ich dla naszych usług transportowych? W takim razie powinieneś jak najszybciej porozmawiać z nami o rozpoczęciu pracy jako menedżer sprzedaży w LKW WALTER. Ale zanim to nastąpi, przekazujemy poniżej jeszcze kilka ważnych informacji.

Menedżerowie sprzedaży w LKW WALTER nie tylko często podróżują do krajów w swoim regionie sprzedaży. Komunikują się oni tam również w języku danego kraju. Jednocześnie znają różnorodność kulturową oraz specyfikę kraju i łączą tą wiedzę ze swoimi ugruntowanymi, kompetencjami, które zdobyli na stanowisku menedżerów transportu. Upór, wytrwałość, talent do sprzedaży i komunikacji to główne cechy ich osobowości, które niezwykle przy tym pomagają. Jak również przy następujących zadaniach:

  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Zwiększanie liczby zleceń od istniejących klientów
  • Obsługa stałych klientów i Key Accounts
  • Kalkulacja i negocjacja cen oraz warunków
  • Sporządzanie ofert i przygotowywanie międzynarodowych przetargów
  • Analiza przepływu towarów w regionach objętych opieką
  • Kontynuacja strategicznego rozwoju naszej pozycji rynkowej w danym regionie

Idealne przygotowanie zarządzania transportem

Bardzo istotne jest również to, że jako przyszły menedżer transportu będziesz zarówno ponoszącym odpowiedzialność samotnym graczem, jak i niezawodnym członkiem zespołu, współpracującym ściśle z działem zarządzania transportem. Dlatego najpierw pracujesz tam aktywnie w ramach naszego programu szkoleniowego oraz przez jakiś czas po zakończeniu programu. Oznacza to, że poznajesz przebieg procesów, mechanizmu oraz język branżowy bezpośrednio w „Point of Business”, co stanowi podstawę dla Twojego późniejszego sukcesu sprzedaży.

Po zdobyciu tego specjalistycznego know-how masz w ręce wszystkie narzędzia, aby przekonać zarówno duże koncerny, jak i średnie/małe przedsiębiorstwa do jakości naszych usług - i podążać swoją własną drogą sukcesu jako menedżer sprzedaży w LKW WALTER.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Bardzo dobre! W WALTER GROUP otrzymujesz jako początkujący wszystkie możliwości. Jeżeli ukończyłeś szkołę o profilu ekonomicznym, językowym, a nawet technicznym możesz zacząć u nas bezpośrednio od zaraz. Bez znajomości branży, ale za to w ramach intensywnego programu dla stażystów o nazwie „Train the Winner”.

Dzięki współpracy z własnym trenerem zwiększysz swoje kompetencje zawodowe i społeczne, a także będziesz mógł stale rozwijać się zawodowo i społecznie oraz przygotować do przyszłych zadań. Ze względu na to, że również WALTER GROUP stale się rozwija i rozrasta, pojawiają się na bieżąco nowe możliwości kariery.
Zasadniczo doświadczenie zawodowe lub znajomość branży nie są konieczne, aby rozpocząć u nas pracę. Szkolimy bowiem swoich pracowników w ramach naszego programu dla stażystów „Train the Winner”, zarówno w teorii, jak i w praktyce. Jednak istnieje kilka obszarów w których cenimy sobie unikalne doświadczenie i znajomość branży. Na przykład w naszym dziale IT, dziale prawnym lub dziale sprzedaży, gdzie możemy zaoferować (młodym) profesjonalistom atrakcyjne możliwości kariery. Nasza wskazówka: Zajrzyj do zakładki Oferty pracy.
W naszym przedsiębiorstwie nie można ukończyć klasycznej nauki zawodów spedytor lub pracownik biurowo-administracyjny.

W zakładce Oferty każde ogłoszenie posiada link prowadzący do formularza aplikacji online. Należy go wypełnić i przesłać razem z dokumentacją aplikacyjną. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail. Będzie to potwierdzenie otrzymania przez nas aplikacji. Po maksymalnie 14 dniach otrzymasz od nas wiadomość o wyniku rekrutacji. Jeżeli wynik będzie pozytywny, to proces trwa dalej:

  1. Pierwsza rozmowa wprowadzająca przez telefon lub Skype.
  2. Osobista rozmowa u nas z rekruterem.
  3. Ewentualna druga rozmowa z kierownikiem konkretnego działu.

O końcowym wyniku rekrutacji poinformujemy przez e-mail lub telefonicznie. Jeżeli chcesz w międzyczasie sprawdzać status swojej aplikacji, może skontaktować się z naszym menedżerem rekrutacji.

Kontakt