"Podczas wykonywania naszych usług chcemy spełniać oczekiwania klientów lepiej od naszej konkurencji"

Motto założyciela naszej firmy
Zintegrowany system zarządzania łączy w spójnej strukturze takie procesy, metody i narzędzia, które są konieczne do wykonania różnorodnych zadań w obszarach Bezpieczeństwo, Zdrowie, Środowisko i Jakość.

W zespole zarządzania SHQE znajdują się również pracownicy z działu zarządzania przewoźnikami, którzy przejmują wszystkie odnośne agendy bez dodatkowego pośrednictwa.

Kamienie milowe w tabeli

Ponad 25 lat temu stworzono podstawy dzisiejszego zarządzania SHEQ, wdrażając system zarządzania jakością.
Certyfikat ISO 9001:2008 Certyfikat ISO 9001:2008 SHEQ-Raport 2006 SHEQ-Raport 2006 Company report 2016 Company report 2016

1990
Rozpoczęcie wdrażania systemu zarządzania jakością

1992
Certyfikacja jakości według ISO 9002:1987 

1995
Wdrożenie firmowego systemu zarządzania ochroną środowiska 

1996
Utworzenie systemu zarządzania bezpieczeństwem i ochroną zdrowia 

1997
Certyfikacja SQAS (Safety and Quality Assessment) 

2000
Zaprojektowanie kompleksowego systemu zarządzania przewoźnikami, integracja przewoźników w naszych systemach zarządzania 

2004
Podpisanie „Europejskiej Karty Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego” 

2005
Połączenie sektorów Bezpieczeństwo, Zdrowie, Środowisko i Jakość w zintegrowanym systemie zarządzania - o nazwie SHEQ (Safety, Health, Environment, Quality). Utworzenie zespołu zarządzającego SHEQ.

2008
Utworzenie zarządzania ochroną i włączenie do zarządzania SHEQ (Safety, Security, Health, Environment, Quality)

2009
Dołączenie do uznanej w Europie inicjatywy dotyczącej długoterminowego planowania „Responsible Care”

2010
Certyfikacja AEO-F (Authorised Economic Operator Customs and Security)

2011
Wdrożenie inicjatywy obejmującej całe przedsiębiorstwo „Sukces dzięki jakości”

2012
Intensyfikacja szkolenia kierowców w transporcie intermodalnym (FIT) we współpracy z DEKRA z głównym naciskiem na serwis, bezpieczeństwo, zabezpieczenie ładunku

2013
Implementacja Kodeksu Postępowania

 

 

Zadania w zarządzaniu SHEQ

Zadania zespołu zarządzania SHEQ w LKW WALTER są zarówno wymagające, jak i różnorodne:
  • Organizacja i realizacja:
    • Spotkania zespołu zarządzania z zarządem co pół roku
    • Uczestnictwo dyrekcji ruchu i sprzedaży w tematycznych spotkaniach zespołu zarządzania
    • Comiesięczne narady zespołu zarządzania SHEQ
    • Organizacja i przeprowadzanie specyficznych szkoleń specjalistycznych i warsztatów
    • Szkolenia dla pracowników
    • Organizacja i przeprowadzanie wewnętrznych audytów
    • Przeprowadzanie audytów zewnętrznych (przez klientów i organizacje)
    • Recertyfikacja systemów zarządzania
  • Planowanie, realizacja i kontrola projektów tematycznych (np. tworzenie zarządzania ochroną), włączanie innych działów usługowych
  • Help-Desk w sytuacjach awaryjnych
  • Zarządzanie ryzykiem: analiza zdarzeń, opracowywanie środków zapobiegawczych
  • Wspieranie zarządzania przewoźnikami
  • Współpraca w międzynarodowych grupach roboczych (harmonizacja norm, rozwój i udoskonalanie standardów, itp.)
  • Koordynacja działań CSR (Corporate Social Responsibility)

Współpraca z organizacjami

LKW WALTER angażuje się w rozmaite projekty międzynarodowych organizacji w celu dalszego rozwoju i standaryzacji w Europie ważnych z punktu widzenia transportu wymagań związanych z bezpieczeństwem, zdrowiem, ochroną środowiska i jakością.


Dalsze informacje:

^ - Top

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie („ciasteczka”), aby zapewnić możliwie najlepszą obsługę. Korzystając z niniejszej witryny internetowej wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie plików cookie. Więcej informacje można znaleźć tutaj: Warunki użytkowania